foto1
Håndbold
foto1
Gymnastik og krop
foto1
Fodbold
foto1
Motionscenter
foto1
Mou If
Velkommen til Mou idrætsforening


Fodbold

Fodbold for alle, fodbold for sjov!

Gå til Fodbold

Håndbold

I håndboldafdelingen byder vi nye som ”gamle” spillere velkommen uanset niveau.

Gå til Håndbold

Gymnastik og krop

Leg, bevægelse og dans, spring- og rytmegymnastik, inde- og udendørs, vand, yoga, petanque, stavgang, walk and talk!

Gå til Gymnastik og krop

Motion

Er du til crossgym, styrketræning, cirkeltræning eller måske indoor cycling, kunne motionscenteret være for dig!

Gå til Motion

Velkommen til en ny og på mange måder anderledes efterårssæson i foreningen.

Coronaen er stadig en del af vores hverdag, og dette betyder, at vi ikke kan dyrke vores idrætter/aktiviteter helt som vi plejer at gøre her i foreningen.

 

Mou Idrætsforening efterlever selvfølgelig myndighedernes anbefalinger:

  • Isolation af personer med symptomer. Det vil sige, hvis man som aktiv/frivillig/tilskuer har symptomer, skal man blive hjemme.

 

  • Hygiejne med fokus på hosteetikette, håndhygiejne og kontaktpunkter. Der vil forefindes håndsprit både ved klubhus og i hallen for alle medlemmer og evt. tilskuere. Der skal vaskes eller sprittes hænder både før og efter aktiviteten.

 

  • Kontaktreduktion med fokus på afstand, hyppighed, varighed og barrierer. Vi opfordrer til, at man holder afstand, hvor det er muligt. Det gældende forsamlingsforbud overholdes til enhver tid.

 

De enkelte afdelinger følger deres respektive forbunds retningslinjer for træning/kamp/samvær, vi har dog i bestyrelsen bestemt, at følgende er gældende for hele foreningen:

 

  • Omklædning: Der er for alle ungdomsmedlemmer ikke mulighed for omklædning i forbindelse med træning. Vi opfordrer til, at de først møder op i hallen/på stadion  5 minutter før træningen starter.

 

Der kan være mulighed for omklædning for senior til træning, der er ved hvert omklædningsrum angivet, hvor mange personer der kan være der, således corona-anbefalingerne overholdes.

Der kan være mulighed for omklædning til kamp for både ungdom og senior, hvorvidt det kan lade sig gøre, informerer de forskellige afdelinger både egne spillere og modstandere om. Hvis der er flere kampe samme dag eller i løbet af en weekend, skal der nemlig covid-19 rengøres(afsprittes), inden der kan komme et nyt hold i samme omklædningsrum. Vi håber på forståelse, der hvor omklædning ikke kan lade sig gøre pga. kampplanlægning og mangel på frivillige til at rengøre mellem holdene.

 

  • Tilskuere/tilhørere: Vi opfordrer til, at der til træninger så vidt muligt undgås tilskuere. Til kampe eller andre aktiviteter, hvor der er tilskuere, gør vi opmærksom på, at alle tilskuere skal være siddende med 1 meters mellemrum, medmindre man kommer fra samme husstand, og forblive siddende på samme plads under aktiviteten. Tilskuerne skal, lige så vel som udøverne, opretholde en god håndhygiejne ved at vaske eller spritte hænderne.

 

  • Bliv væk: Det er vigtigt, at alle både frivillige, medlemmer og tilskuere ikke møder op i klubben, hvis de har symptomer på corona.  Kulturministeriet anbefaler, at frivillige og medlemmer i øget risiko for et alvorligt sygdomsforløb med COVID-19, ikke kommer i idrætsforeningen mv. indtil videre.  Du er altid velkommen til at kontakte bestyrelsen/afdelingsudvalgene, hvis du har behov for at tale om din færden i klubben.

 

Vi glæder os til at se alle vores medlemmer og frivillige igen til en anderledes men forhåbentligt god sæson i Mou IF.

 

På vegne af bestyrelsen og afdelingsudvalgene

Majken Willis-Christensen

Formand for Mou IF

Vi har i bestyrelsen og motionsafdelingen truffet beslutning om at vi fastholder den oprindelige udmelding omkring motionscenteret, altså at der er lukket frem til og med den 1. august 2020. Alle medlemskaber er allerede forlænget til denne dato.

Vi har selvfølgelig vendt muligheden for at åbne motionscenteret allerede nu, hvilket jo blev en mulighed med regeringens udvidelse ift. genåbning den 8. juni. Hvis vi skulle åbne nu, ville det dog kræve en meget stor indsats. Der kræves blandt andet en daglig grundig rengøring af centeret, udover at medlemmerne selv skal sørge for at spritte de redskaber af det bruger før og efter brug, ligesom der også vil være en del redskaber, der ikke vil kunne bruges, da det ikke er muligt på forsvarlig vis at rengøre disse. Herudover vil det også være nødvendigt, at de frivillige instruktører i det daglige på skift kommer i centeret. Dette skal de for at tjekke op på om kravet, at man som medlem sørger for at spritte af, bliver overholdt. Når vi holder dette op mod vores erfaring omkring hvor lidt centeret bliver benyttet i sommerperioden står arbejdet ikke til måls med behovet i en sommerperiode, hvor vores frivillige jo også har brug for lidt ferie.

Vi håber på alles forståelse omkring dette.

På foreningens vegne
Formand Majken Willis-Christensen

Introduktion
Når du besøger vores website indsamles der oplysninger om dig, som bruges til at tilpasse og forbedre vores indhold og til at øge værdien af de annoncer, der vises på siden. Hvis du ikke ønsker, at der indsamles oplysninger, bør du slette dine cookies (se vejledning) og undlade videre brug af websitet. Nedenfor har vi uddybet, hvilke informationer der indsamles, deres formål og hvilke tredjeparter, der har adgang til dem.

Cookies
Websitet anvender ”cookies”, der er en tekstfil, som gemmes på din computer, mobil el. tilsvarende med det formål at genkende den, huske indstillinger, udføre statistik og målrette annoncer. Cookies kan ikke indeholde skadelig kode som f.eks. virus.

Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Se vejledning: http://minecookies.org/cookiehandtering

Hvis du sletter eller blokerer cookies vil annoncer kunne blive mindre relevante for dig og optræde hyppigere. Du kan desuden risikere at websitet ikke fungerer optimalt samt at der er indhold, du ikke kan få adgang til.

 

Generelt
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores website indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, deltager i konkurrencer eller undersøgelser, registrerer dig som bruger eller abonnent, øvrig brug af services eller foretager køb via websitet.

Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på (interesser). I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer, e-mail, adresse og betalingsoplysninger. Det vil typisk være i forbindelse med oprettelse af login eller ved køb.

Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.

Formål
Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger og vise dig de annoncer, som vil have størst sandsynlighed for at være relevante for dig, at registrere dine køb og betalinger, samt at kunne levere de services, du har efterspurgt, som f.eks. at fremsende et nyhedsbrev. Herudover anvender vi oplysningerne til at optimere vores services og indhold.

Periode for opbevaring
Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Det er derfor ikke muligt at angive en generel tidsramme for, hvornår informationer slettes.

Videregivelse af oplysninger
Data om din brug af websitet, hvilke annoncer, du modtager og evt. klikker på, geografisk placering, køn og alderssegment m.v. videregives til tredjeparter i det omfang disse oplysninger er kendt. Du kan se hvilke tredjeparter, der er tale om, i afsnittet om ”Cookies” ovenfor. Oplysningerne anvendes til målretning af annoncering.

Vi benytter herudover en række tredjeparter til opbevaring og behandling af data. Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til egne formål.

Videregivelse af personoplysninger som navn og e-mail m.v. vil kun ske, hvis du giver samtykke til det. Vi anvender kun databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Indsigt og klager
Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet.

Udgiver
Websitet ejes og publiceres af:

Mou idrætsforening

Ny Høstemarkvej 28A

9280 Storvorde

Email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vinterbadeklubben Limfjorden ved Mou Havn, er blevet en stor succes både for nye badere og garvede badere fra andre vinterbadeklubber.
 
Benyt chancen for at blive dejligt varmet op i en varm sauna og efter behov kølet ned ude i vinden eller i det kølige vand i havnebassinet.
 
Du vil blive overrasket over hvor fantastisk en oplevelse det er ...
Fra den 7. januar 2020 starter anden periode denne vinter. Prisen er 300 kr. fra 7/1 – 15/4 2020. Pengene går primært til betaling af el-forbrug.
 
Vi bader med og uden badetøj, men alle er anstændige i saunaen og sidder enter på eller med et håndklæde omkring kroppen.
 
Snakken går lystigt og der er en god stemning.
Vi bader og hygger, nogen svømmer mens andre dypper ...
 
Vi bliver alle glade af den dejlige oplevelse, op til 4 gange om ugen, med 1 aften med sauna-gus.
 
Vi kommer fra nær og fjern, så kom .. og lær nye mennesker at kende på en afslappet og hyggelig måde.
 
Vinterbadeklubben Limfjorden har nået max. antal af medlemmer i dette efterår. Der er betaling af kontingent for to perioder hver vinter.
 
Vinterbadeklubben Limfjorden er en afdeling under Mou IF og derfor skal tilmelding ske via her på siden under fanen Tilmelding.
 
Åbningstider i sauna:
  • Tirsdag kl. 16 – 19 (saunagus 18-19)
  • Torsdag kl. 18 – 21
  • Lørdag kl. 8 - 11
  • Søndag kl. 8 – 13 (gæster 11-13)
  • Hvis du ikke er medlem endnu?? så skynd dig at melde dig ind nu ..
Kontakt evt.: Inger, mobil 40437556
 
 

Formand
Majken Willis-Christensen
Øster Vase 9
9280 Storvorde
Tlf.: 98313598
Mobil: 41104474
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.


Kasserer
Per Madsen
Ny Høstemarkvej 18
9280 Storvorde
Mobil: 40522238
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.


Næstformand
Helene Lis Nørgaard
Steffensvej 10, Egense
9280 Storvorde
Mobil: 22449824
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.


Bestyrelsesmedlem
Alf Nissen
Aalborgvej 19
9280 Storvorde
Mobil: 42650481
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.


Bestyrelsesmedlem
Susanne Jensen
Søren Juuls vej 6
9280 Storvorde
Mobil: 29645179
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vedtægter for: Mou Idrætsforening

 

§ 1 Foreningens navn er Mou Idrætsforening (MIF)

Stiftet den 8. maj 1935.

Foreningens hjemsted er Mou, Sejlflod Kommune.

 

§ 2 Foreningens formål er at drive alsidig idræt og søge at fremme

interessen for idrætsudøvelse.

Foreningen kan efter bestyrelsens bestemmelse tilsluttes de

respektive idrætsorganisationer og deres foreningssamvirker.

 

 § 3 Som aktive medlemmer kan alle optages. Som passivt medlem kan

kun optages sognets beboere. For udensogns interesserede med

tilknytning til MIF kan bestyrelsen godkende optagelse som passivt

medlem.

 

 § 4 Bestyrelsen kan udelukke medlemmer, der modarbejder foreningen

eller dens formål. Medlemmer, der er i restance, kan udelukkes

efter bestyrelsens nærmere bestemmelse.

 

Personer, der er udelukket af MIF, kan få afgørelsen optaget på foreningens

førstkommende generalforsamling. Generalforsamlingens afgørelse

kan appelleres til specialforbund/landsforbund.

 

 § 5 Ordinær generalforsamling afholdes hvert år inden 1. marts.

Indvarsling sker ved offentliggørelse på hjemmeside og sociale

medier, samt via medlemssystem med direkte henvendelse til

registrerede medlemmer senest 10 dage før afholdelsen.

 

Ekstraordinær generalforsamling skal afholdes, såfremt flertallet af

bestyrelsen eller 1/3 af de stemmeberettigede stiller skriftlig

motiveret krav herom. Den skal indvarsles og er beslutningsdygtig

som den ordinære.

 

 

§ 6 Stemmeberettiget er ethvert medlem over 16 år, forudsat at

forfalden kontingent er betalt.

 

 

§ 7 Bestyrelsen fastsætter generalforsamlingens dagsorden.

Indkomne forslag skal være formanden i hænde senest 8 dage før

generalforsamlingens afholdelse.

Dagsorden skal indeholde følgende punkter:

1. Valg af dirigent

2. Valg af protokolfører.

3. Beretning.

4. Regnskab, herunder fremlæggelse af næste års budget.

5. Indkomne forslag.

6. Valg af Bestyrelse:

a. Formand (ulige år)

b. Næstformand (ulige år)

c. kasserer (lige år)

d. 2 menige medlemmer (på valg hvert år)

7. Godkendelse af afdelingsudvalgsformænd/-kvinder.

8.Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen.

9. Valg af 2 revisorer og revisorsuppleanter.

10. Valg af 2 repræsentanter til Mou-Hallens repræsentantskab.

11.  Eventuelt.

 

Alle valg er skriftlige. Alle beslutninger (jf. § 8) tages med relativ

stemmeflerhed.

Generalforsamlingen er foreningens øverste myndighed.

 

 § 8 Ændring af vedtægterne kan vedtages på enhver

generalforsamling, når forslag er formanden i hænde senest 15.

januar, og mindst 2/3 ad de fremmødte stemmeberettigede

stemmer herfor.

 

§ 9 Bestyrelsen består af formand, næstformand og kasserer samt 2

menige medlemmer. Alle skal være fyldt 18 år.

Valg til bestyrelsen foretages hvert år. Formand, næstformand og

kasserer vælges dog for 2 år ad gangen.

2 suppleanter til bestyrelsen vælges for 1 år ad gangen.

2 revisorer vælges for 2 år ad gangen. Den ene er på valg ulige år,

den anden er på valg lige år.

2 repræsentanter til Mouhallens repræsentantskab vælges for 1 år

ad gangen.

 

§ 10 De enkelte afdelinger afgør på de årlige afdelingsmøder, hvad

kontingentet skal være, for at deltage i afdelingens aktivitet.

Kontingentet er aldersbetinget.

De foreslåede kontingenter godkendes af bestyrelsen, og skal

fremlægges på generalforsamlingen i forbindelse med regnskab og

budgetter.

 

§ 11. Til varetagelse af det daglige arbejde i afdelingerne, fodbold,

håndbold, gymnastik og motion, dannes afdelingsudvalg, hvis

formand skal godkendes på generalforsamlingen.

Afdelingsformændene skal deltage i 2 bestyrelsesmøder årligt,

herudover kan afdelingsformændene til enhver tid deltage på

ethvert bestyrelsesmøde.

 

§ 12. Den til enhver tid af generalforsamlingen godkendte

afdelingsudvalgsformand indkalder i perioden 15. november - 10.

februar til afdelingsmøde med aflæggelse af beretning,

udarbejdelse af budget samt valg af formand og udvalg.

 

§ 13. Ordinært bestyrelsesmøde afholdes normalt hver måned.

Ekstraordinært bestyrelsesmøde holdes så ofte som formanden

finder det nødvendigt, eller når et medlem af bestyrelsen/en

afdelingsformand indsender skriftlig begæring herom til formanden.

Bestyrelsen er beslutningsdygtig, når mindst halvdelen af dens

medlemmer er tilstede. I tilfælde af stemmelighed er formandens

stemme afgørende. Bestyrelsen fastsætter selv sin

forretningsorden.

 

§ 14. Under alle bestyrelsesmøder og forhandlinger føres protokol, som

skal fremlægges ved hvert bestyrelsesmøde og på

generalforsamlingen.

 

 § 15. Bestyrelsen varetager den daglige ledelse af foreningen.

Bestyrelsen har kompetence til at nedsætte nødvendige udvalg.

Bestyrelsen indkalder forslag til og fastsætter hvert år inden 1.

februar budgetter for afdelingerne. I budgetlægningen vedtager

bestyrelsen hvad det årlige tilskud til fællesudgifterne skal være.

 

§ 16. Kassereren fører foreningens regnskab. Der skal altid af regnskabet

fremgå, hvilke beløb, der er ind- og udgået. Hver post skal

ledsages af et tilsvarende bilag. Udgiftsbilag skal godkendes af

formanden eller afdelingsformanden samt kassereren. Regnskabet

følger kalenderåret. Det reviderede regnskab skal hvert år

fremlægges på den ordinære generalforsamling. Det af bestyrelsen

udarbejdede budget godkendes på den ordinære

generalforsamling.

 

§ 17. Ved optagelse af lån og andre økonomiske spørgsmål i forhold til

pengeinstitutter og realkreditinstitutter er det den samlede

bestyrelse, der tegner og underskriver for foreningen. Foreningens

medlemmer, udvalgsmedlemmer og bestyrelsesmedlemmer hæfter

ikke personligt for de af foreningen indgåede forpligtelser, for

hvilke foreningen alene hæfter med dens respektive formue.

Foreningens medlemmer har ikke krav på nogen del af foreningens

formue eller udbytte af nogen art. Al indgående kapital går gennem

forretningsudvalget.

 

 § 18. Foreningen kan kun opløses, såfremt 3/4 af de fremmødte

stemmeberettigede medlemmer på 2 ekstraordinære

generalforsamlinger - hver med 14 dages mellemrum - stemmer

herfor. Eventuelle aktiver overdrages til andet kulturelt eller

velgørende formål efter generalforsamlingens beslutning.

 

§ 19. Personer, der har gjort sig overordentlig fortjent i Mou Idrætsforening regi, kan

udnævnes til æresmedlem. Beslutningen herom kan træffes på generalforsamlingen.

Æresmedlemmer er kontingentfrie.

  

Således vedtaget på den ordinære generalforsamling den

27. februar 2017.

Redaktør login