foto1
Håndbold
foto1
Gymnastik og krop
foto1
Fodbold
foto1
Motionscenter
foto1
Mou If
Velkommen til Mou idrætsforening


Fodbold

Fodbold for alle, fodbold for sjov!

Gå til Fodbold

Håndbold

I håndboldafdelingen byder vi nye som ”gamle” spillere velkommen uanset niveau.

Gå til Håndbold

Gymnastik og krop

Leg, bevægelse og dans, spring- og rytmegymnastik, inde- og udendørs, vand, yoga, petanque, stavgang, walk and talk!

Gå til Gymnastik og krop

Motion

Er du til crossgym, styrketræning, cirkeltræning eller måske indoor cycling, kunne motionscenteret være for dig!

Gå til Motion
 
Lørdag d. 12. juni 2021 kl.10 i Klubhuset.
Dagsordenen følger foreningens vedtægter. Eventuelle forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 3 dage før.✍️
På valg i år er formand Majken Willis-Christensen, næstformand Helene Nørgaard, samt de to bestyrelsesmedlemmer Alf Nissen og Susanne Jensen. Alle ovennævnte er villige til at modtage genvalg.
Bestyrelsen vil gerne opfodre interesserede medlemmer, frivillige og støtter til at møde op til generalforsamlingen, da Mou Idrætsforening er en forening i udvikling som værdsætter engagement og nye input.💡👂
MIF vil efter generalforsamlingen være vært ved en stadionplatte,🥖🌭 hvis du ønsker dette skal du tilmelde dig til formand Majken Willis-Christensen på mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller send sms til 41104474, skriv navn og antal deltagere.
Hvis du har børn, er der mulighed for at de kan blive aktiveret under generalforsamlingen, her er det også nødvendigt med tilmelding.👶👧
Tilmelding til spisning og børneaktiviteter skal ske senest onsdag den 9. juni.✍️
Generalforsamlingen afholdes i klubhuset, hvor der ifølge coronarestriktionerne gælder følgende:
Alle deltagere over 18 år skal forevise gyldigt coronapas.👨‍✈️
Der skal bæres mundbind, dog ikke når man sidder ned under selve generalforsamlingen.
Dagsorden :
1. Valg af dirigent
2. Valg af protokolfører.
3. Beretning.
4. Regnskab, herunder fremlæggelse af næste års budget.
5. Indkomne forslag.
6. Valg af Bestyrelse:
a. Formand (ulige år)
b. Næstformand (ulige år)
c. kasserer (lige år)
d. 2 menige medlemmer (på valg hvert år)
7. Godkendelse af afdelingsudvalgsformænd/-kvinder.
8. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen.
9. Valg af 2 revisorer og revisorsuppleanter.
10. Valg af 2 repræsentanter til Mou-Hallen
11. Eventuelt.
Vi håber på at se rigtig mange medlemmer til generalforsamlingen.😃🤞🤝⚽️🤸‍♂️⛹️‍♀️🏋️‍♂️🥶

Redaktør login