foto1
Håndbold
foto1
Gymnastik og krop
foto1
Fodbold
foto1
Motionscenter
foto1
Mou If
Velkommen til Mou idrætsforening
Indoor cykling er for alle uanset alder(fra 16år), køn og fysisk form. Kom og vær med, vi cykler i hallen tirsdag, torsdag og lørdag
 
Hold tider  Instruktør
Tirsdag: kl. 17:30-18:30 Morten
Tordag: kl. 19-20 Alf
Lørdag: kl. 09-10 Carsten
 
Indoor cykling køre i følgende 2 perioder af 4 mdr. varighed:
januar-april og september-december
 
Der er mulighed for at betale for fri booking for en 4 mdrs. periode eller betale pr. gang.
 
Booking indoor cykling
For at få adgang til engangs-booking skal du tilmelde dig til "Indoor cykling engangsbetaling adgang", det er gratis. 
Herefter vil du kunne booke dig på holdene for 25kr. pr gang.
 
Ved at tilmelde dig "Indoor cykling jan-april 4 mdr" kan du frit booke dig ind på holdene jan-apr mdr.
Prisen for perioden er 300kr.
 
Du tilmelder dig eller booker en tid her
 
Jeg vil gå til indendørs cykling, hvad skal jeg være opmærksom på?
 
Mød op 15 min. før cykling-timen starter. Så er der tid til
at indstille cyklen, og få snakket af med dine medcyklister
En cykel-lektion starter altid til tiden.
 
 
Hvis der er venteliste til holdet, forbeholder MIF sig retten til at tildele
pladsen til en evt. ventende person, hvis du ikke er mødt 15 min. før holdstart.
 
 
Når du møder op skal du have en vandflaske og et håndklæde med.
 
Du skal overveje dit tøjvalg. Overdelen er som minimum en T-shirt eller cykeltrøje. Bukser er gerne et par cykelshorts. Hvis ikke, gerne tætsiddende, og intet løsthængende tøj under knæhøjde.
 
Til Indoor Cykling vil det være optimalt at bruge rigtige cykelsko.
Pedalerne er kompatible med SPD eller Look delta klamper, 
men det er muligt at deltage på holdet med almindelige kondisko.
 
Efter endt time skal cyklen tørres af med vand og papir, der findes i lokalet.
Sadel, styr og belastning sættes i neutral position. 
  
 
Hvad er Indoor cykling?
 
Indoor cykling er en effektiv og skånsom måde at tabe sig på - der kræves ingen forudsætninger for at deltage.
 
Indoor cykling er godt for alle. Det er meget fedtforbrændende, samtidig med, at det giver en bedre kondition og muskeludholdenhed. Det styrker og er opstrammende for pigernes "ømme punkter" - talje, mave, balder og lår. Desuden er det godt som genoptræning for folk med dårlige knæ.
 
Indoor cykling forgår på specialcykler til musik. Du har en instruktør, der "guider" dig igennem timen og bestemmer hvordan, der skal cykles. Du kan selv bestemme, hvor hårdt det skal være, da du selv bestemmer belastningen på cyklen. Derfor kan alle deltage.
 
 

Redaktør login